Subject: FW: Pärnumaa Tori ja Põhja-Pärnumaa vald Pärnu-Jaagupi 20kV alternatiiv IK1172- II etapp uuendamine
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 15:00:26 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 25561-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laidoner, Andrei <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 21, 2024 12:15 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Cc: Kristjan Reimets <[email-masked]>
Subject: IK1172 Pärnu-Jaagupi projekti kooskõlastamine II etapp

Tere.

Saadan dropbox´i lingi projekti IK1172 Pärnu-Jaagupi kooskõlastamiseks.

Projekti failid on kirjaga saatmiseks liiga suured.

Palun kooskõlastada projekt.

<https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/a_laidoner_leonhar
d-weiss_com/Eie8sjvmOfpHtm8znCLWzH0Bnw3hXHyR2z6SVouRLRyw0g?e=5lyrjl>
IK1172 Pärnu-Jaagupi 20kV

Lugupidamisega,

Andrei Laidoner

Vanemprojekteerija

LEONHARD WEISS OÜ

12083348

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel: 53 483 985

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee